- Басты бет
- Топтар
- Тамақтану
- Нормативтік құжаттар
- Қамқоршылық кеңес
- Оқу әдістемелік жұмыс
- Мерекелік іс-шаралар
- Психолог бөлімі
- Өзін - өзі бағалау
- Жарғы, хабарламалар
- Бұйрық
- Қайта тіркеу туралы анықтама
- Санитарлық- эпидемиологиялық қорытынды
- Кадрлық кұрам
- Тәрбиеленушілер контингенті
- Оқу - материалдық активтер
- Ақпараттық ресурстар
- Оқу әдістемелік жұмыс
- Консультатциялық пункт
- Вакансия
-
ТамақтануКраткое описание раздела может быть в несколько строк.
-
Штаттық кестеКраткое описание раздела может быть в несколько строк.
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылКраткое описание раздела может быть в несколько строк.
-
Мемлекеттік сатып алуларКраткое описание раздела может быть в несколько строк.
Жаңалықтар
Сс, 29 Қазан 2024
Сс, 29 Қазан 2024
Сб, 01 Маусым 2024
Сб, 04 Мамыр 2024
Сб, 04 Мамыр 2024
мектеп-лицейдің 4500-ден астам түлегі
олардың ішінде: ғалымдар, ұйымдардың басшылары
және мекемелер, бизнесмендер мен танымал музыканттар.
16
жыл бойы
балаларды табысты және тиімді оқытамыз
135
әр түрлі олимпиадалар мен конкурстарда оқушылардың
жеңісі бар
35
тәжірибесі мол
педагог маман бар
Білім
Бастауыш мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.
Орта мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.
Жоғарғы мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.
Үйірмелер, курстар
Фотосуреттер
Біз картада

Бухарбаева Гулим Жомартовна
Меңгеруші блогы
Сізді менің блогымда қарсы алуға қуаныштымын, онда сіз өз тілектеріңізді, пікірлеріңізді қалдыра аласыз және соңғы оқиғалар туралы біле аласыз!
